Välkommen till min nya blogg!

Konnichiwa Kawaiis! ^_~

Idag har jag bestämt mig att skapa mitt allra första blogg
. Den kommer handla mest om den japanska musiken jrock/visual kei/oshare kei/jpop för det är mitt största intresse som ni kommer märka ;P. Jag kommer också skriva om mina konsert upplevelser och lite om mitt liv...

Om ni vill veta något mer om japanska band och sånt som jag ska skriva på bloggen kan ni gärna säga till mig om ni har frågor. Så kan jag gärna skriva ner svar på min blogg och skriva om det. Man kan säga att jag är typ expert om massa japanska band så jag kan rätt så mycket. Så det är bara att fråga på ;P

Jag är ny på den här bloggen och vet inte hur man kan lägga upp bilder på bloggen. Kan någon hjälpa mig med det?

Så jag hoppas att ni kommer gilla min blogg ^_^

Ni kan gärna kontakta mig genom att adda min msn: [email protected]

Ha det bra! ^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0