Struligt allting är då! >_<

Idag blev det lika struligt i skolan som vanligt med en "vän" eller egentligen är hon inte min vän längre. Jag bara satt där och såg sur ut eller jag var faktiskt deppig. Så hon störde sig jätte mycket på det där och blev sur själv. Hon håller jämt på sådär -_-. Hon trodde nog att jag var sur på henne men måste allt gälla henne *~*. Fast det gör det väl lite. Men jag var faktiskt deppig för nåt annat. Måste man förresten vara glad hela tiden. För sån är inte jag. Jag brukar se sur ut ibland fast jag inte är det. Det är sån jag är. Eller inte alltid. När någon gör mig riktigt glad så blir jag väldigt glad och galen typ XP. Som Frida och musiken t.ex.<333333. Jag kan inte bete mig som vanligt framför min så kallade "vän" för att då kommer hon bara klaga över allt jag gör -_-. Därför är jag frånvarande så fort jag är med henne. Hon gillar nog mig inte nu och hon vill inte ens se mig mer. Samma här tycker jag om henne! >_<

Hon vill att jag ska sälja min Japan expo biljett till våran andra kompis. Visst, det är kanske en bra idé eftersom jag har inge att gå med. Kommer inte komma så många intressanta band heller eller Miyavi älskar jag men jag har redan sett han<3333. Men samtidigt är det lite synd att missa det =/. Men aja, vad kan man göra åt det. Min kompis kanske inte vill gå på japan expo för att hon är inte intresserad av japansk musik och hon har inga pengar till det. Men jag får se. Jag kanske lyckas sälja biljetten till nån annan men det är jätte svårt för att biljetterna är inte slutsålda -_-. Annars kan jag skaffa mig nån annan att gå med. Frida kanske kan men det är inte säkert för hon har nog inga pengar och vi ska nog helst gå på Girugamesh tillsammans. Hoppas jag på! Dom får jag absolut inte missa igen O_O.  Dom är en av mina favoriter som står högst upp på listan nästan<3333. Min fråga är om nån är intresserad av att köpa Japan expo biljetten eller gå med mig på Japan expo? Och om det är nån som vill gå med mig på Girugamesh? Kontakta mig gärna om det ^_^

Ååååh...jag ser verkligen inte emot nästa vecka för då ska jag till Bryssel med franska klassen. "Jätte kul" -_-. Min "vän" ska också med.  Vi ska först åka till holland med flyg och sen tåga till Bryssel. Jag som är flygrädd! >_< Bajs då... Jag får se. Det kanske kommer bli kul ändå...men jag kommer nog få hemlängtan som vanligt. Vi ska vara där i 3 dagar typ.

Det är så fucking löjligt så att det är inte sant! *~* Jag fattar inte att dom ska jämt intervjua småungar som är fans till An Café. Varför intervjuar dom inte oss 16-20 åringar typ? Vad är det som är så speciellt med sånna som är runt 10? Bara för att dom är gulliga kanske. Men dom kan faktiskt inte så mycket om musiken de lyssnar på och då förstör de allting för de bandet de lyssnar på -_-. Jag läste SVD idag och de intervjua 11 åringar som gick på An Café signeringen. Varför just dom?! Så har Svt i programmet "lilla aktuellt" intervjuat en 10 årig fan såklart. Hon gick nog inte på signeringen och konserten för att hon är för liten. Kanske därför dom väljer sånna. Men vi har också rätt till att bli intervjuade -_-'. Dom frågade henne vad det var för slags musik som An Café gjorde och vet ni vad hon svarade. Emo rock!!! Och det är vad hon tycker. Fy skäms alltså! O_O Hur kan man svara sådär. Vilket fail asså. Jag skulle beskrivit bättre. Hon vet inte vad emo är fast det kan man förstå så liten som hon är. Men varför intervjua en sån då?! Dom kan ju ingenting >_<. Ursäkta, men det är sanningen. Hon satte i skivan i sin stereo för att låtsas lyssna och det var faktiskt " Nyappy go around the world" dvd'n. Fy fan, vilket fail alltså! O_O Sen fick hon träffa dom också...i alla fall Miku och Teruki. Åh, jag skulle också vilja träffa dom eller förresten. Jag har redan gjort det XP. Men mer in private som hon och kanske andra som Takuya och Kanon med då skulle jag dött XP. Jävla småungar -_-'. Hon kunde inte komma på en bättre fråga själv. Hon frågade om dom använde massa hårspray? Kunde hon inte komma på nåt bätte. Det skulle jag gjort *~*. Ni får se själva hur det gick till i dom här länkarna:

 http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6 ... ik_1486586

http://svtplay.se/v/1488773/an_cafe_-_e ... ramaterial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0