Säljer Tokio Hotel och Cinema Bizarre grejer!

Förut var jag ett stort Tokio Hotel fan men nu har jag tröttnat på dom. Det blev för mycket och dom gjorde mig deprimerad. Förut älskade jag dom jätte mycket. Dom var mitt liv! Jag gillade dom för mycket så min högsta dröm var att få se dom live men jag fick aldrig det. Då blev jag väldigt ledsen och började skära mig. Jag började med det i mars för 2 år sen och slutade med det i september för 2 år sen. Så jag höll på ganska länge. Det var inge bra idé. Men jag var deprimerad för andra saker också. Jag upptäckte TH för första gången på Okej tidningen men egentligen såg jag dom i en spansk tidning för länge sen. Jag sökte dom på youtube och blev fast. Jag gillade dom ganska länge för jag var envis att fortsätta gilla dom för jag ville uppfylla min dröm att se dom live men jag orkade inte vänta och jag tror inte att dom kommer komma hit heller. Jag har ändå redan träffat dom på deras signering. Jag gillade dom i 1 år och ett halvt. Slutade gilla dom förra året. Jag ångrar att jag gillade dom så mycket. Jag skäms! Anledningen att jag slutade gilla dom var att dom var verkligen överallt och det blev plötsligt så himla uttjatat -_-'. Jag blev irriterad på dom och jag lyssnade bara på deras musik varje dag. Dom krossade mitt hjärta också. Dom skulle kommit hit till Sverige och ha konsert förra året. Men dom ställde in hela skiten och jag blev verkligen jävligt besviken. Jag bara gick runt och längtade till den jävla konserten men den blev aldrig av! Så bestämde dom inget nytt datum. Fuck dom liksom!!! >_< Men det var nog bra att det blev inte av för jag skulle dött om jag var där. Blä, liksom. Jag började gilla också japansk musik då började jag glömma TH. Jag hoppas i alla fall att jag inte ska sluta gilla japansk musik. Det skulle varit en mardröm O_O. Jag lyssnar lite på koreansk musik också och olika genre inom japansk musik. Så det är bra att jag blandar lite XP

När jag gillade TH s
å upptäckte jag tyska wapanese "visual kei" bandet Cinema Bizarre. Varför lyssnade jag på dom egentligen?! Dom är ju pinsamma som tror att dom är visual kei men det är dom inte. Usch! =S Men tack vare dom började jag lyssna på japansk musik så tack ändå killar! Jag hann i alla fall gå på deras konsert. Men jag tror att jag har fortfarande lite känslor kvar för Shin =$ och Yu =S. Blä!!!

Tillbaka till ämnet. De TH grejer som jag säljer är posters, affisch, megaposters, tröjor, linne, jacka, munktröja, pl
ånbok, posterflagga, tygmärke, pins, keps, handske, svettband, halsband, Dvd "Room 483 Live in europe" (3 skivor, dokumentär, live, live cd). Cinema Bizarre grejer är posters, megaposters, tröjor och skivan "Final attraction". Är ni intresserade av grejerna så adda min msn: [email protected] ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0