Saker börjar bli bättre...^_^

Idag fick jag reda på att jag kommer ha sällskap på Japan expo. Det är Frida<33 och hennes vän Lina ^_^. Jag är så tacksam att dom kan hänga med mig. Tack så mycket tjejer!!! 8D Dom ska sova hos mig också för dom har ingen annanstans att sova. Så jag erbjöd mig XP. Det kommer verkligen bli skitkul! Jag längtar redan! Tänk att vi ska se Miyavi tillsammans också O_O. Det är ju ännu bättre. Jag hoppas att dom kan få hit också spanska visual kei bandet Violent Pachinko som jag har börjat älska. Dom är grymma ju!<3333 Så jag vill jätte gärna se dom ^_^. Bra att jag har fått med mig sällskap på Japan expo. Annars skulle det varit jätte tråkigt för mig att gå själv där =/. Så jag är verkligen jätte glad! =D

Men problemet är fortfarande att jag har ingen att gå med på Girugamesh så är det någon som vill hänga med mig på det? =O

Jag kan inte vara sur på Miyavi längre... Han har skrivit jätte fint på sin blogg till oss fans *_*. Kolla här:

"I don't want to comment on this situation at this time.
I didn't plan to say this in even a whisper
But as a justice to the relevant places
At the live on April 5th, when I graduate from my affiliation with PS Company
After making some various distinctions
I wanted to properly announce this to my fans from my own mouth
Honestly, I would be lying if I were to say this isn't unfortunate.
I'm so sorry to all of my Comiyavi who were hurt by this incident as it is more than anything else against my will.
When the time and place comes, I'll properly convey things in my own words,
so I hope I can have a little more of your time
I'm not going to run and hide,
My dreams are unshakeable.
Believe wat u believe.
Trust wat u trust.
I'm just here.
One last thing,
Everyone, thank you for your warm messages."

Är han inte för underbar *_*. Bara för att han har skrivit det här så gjorde det så at jag tänkte att jag måste stötta på han ändå för han är en så fin människa som förtjänar vårat stöd! Jag älskar han fortfarande även om han är gift. Det som räknas är att han ska fortfarande hålla på med musiken som jag älskar ^_^. Jag har sett bilder på han tillsammans med sin fru. Det gjorde mig lite ledsen =(. Men ändå! Det är hans val och jag får respektera det. Jag kommer ändå inte få han...

Usch, nu var man tvungen att ändra på klockan på sommartid igen >_<. Det hatar jag! Man blir så förvirrad =S. Nu kommer allt vara mycket senare ju -_-

Igår fick man släcka lampan 1 timme i hela världen för miljöns skull. Gjorde ni det? =) Vi gjorde det såklart det är man tvungen att göra om man vill rädda världen från miljöhotet >_<. Så jag hoppas att ni har gjort det! =O Annars blir jag besviken på er >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0