Miyavi gift?! O_O

Igår fick jag en chock...jag läste på new nippon forumet att Miyavi har gift sig!!! O_O Jag visste ju ingenting och trodde nästan inte på det. Men alla var seriösa där så jag vet inte vad jag ska tro på igen -_-. Jag letade efter mer info på det inom nätet och det stod verkligen överallt. Till slut så hitta jag en artikel om det men jag vet inte om den var så seriös -_-'. Va han inte singel?! *~* Trodde jag i alla fall och det stod väl på hans myspace, eller? Hur gick det där till egentligen?! Jag fattar ingenting *~*. Det här får inte vara sant. Jag älskar ju han så jag blev väldigt besviken och arg på han</3 ;_;. Hur kunde han?! Japaner kan verkligen hålla hemligheter väldigt bra -_-

Han har gift sig med den japanska sångerskan Melody. Åh! Gud, vad jag hatar henne! Hon är så jävla irriterande >_<. Det är inte så att jag hatar henne för att hon har just gift sig med han eller jo, kanske. Men jag gillade inte henne förr heller innan det här hände -_-'. Jag kan inte tänka mig dom 2 tillsammans *~*. Det går bara inte. Det är verkligen inte match.com det där! Tyvärr. Han har till och med uppfyllt sin dröm...dom ska ha barn tillsammans! *_*

Visst...jag är väl glad för hans skull om han är lycklig. Jag kommer ändå inte få han så eller det kanske inte håller mellan dom! 8) Nä, jag skoja. Gud, vad elak jag är! Men jag bara säger grattis till dom väl!

Det här är kanske ett rykte så jag vet inte -_-. Han ska avslöja denna nyheten på nån av hans konserter i april i Japan. Han ska kanske avslöja det på japan expo också O_O eller inte. Men det finns ett tillfälle där borta där man kan ställa frågor till han. Då kan man fråga om han är gift! Ja, det ska jag göra XD  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0