Min brors födelsedag! 8D

Idag fyller min lillebror 15 år så jag önskar han ett stort grattis! 8D Tänk att han har blivit så stor och allt =O. Ibland verkar det som om han är mognare än mig och vill bli vuxen fort *~*. Han har börjat umgås med massa folk och beter sig kaxigare som vanliga tonårskillar gör -_-. Han har till och med skaffat en tjej O_O men det varade inte så länge. Jag som har aldrig haft en kille i hela mitt liv =$. Kommer ta lång tid med det också, tyvärr sån som jag är -_-'

Tyvärr så har jag ingen present till min kära bror för han brukar inte ge mig presenter och han vill inte ha nån present från mig XP. Vet ni var han ville äta idag? På jävla donken på hans födelsedag! *~* Kunde han inte kommit på något bättre -_-. Hehe, han har nog inte riktigt vuxit upp han heller XD

Just nu sitter jag i helvetet, skolan. Vill inte vara här -_-. Jag vågade ge biljetterna till min "vän" till konserterna som vi skulle gått på. Så det känns ganska skönt att ha det gjort! Hoppas att hon inte tappar bort dom så att hon inte skyller på mig >_<. Hörde att hon blev deprimerad när hon hade fått dom och det märkte jag också lite. Men vadå? Varför det liksom? *~* Aja, hon kanske har dåligt samvete för allt hon har gjort. Hon har kanske äntligen fattat att det är verkligen slut mellan oss och det vill hon väl inte kanske. Men jag fattar inte *~*. För det verkar som om ibland vill hon inte vara med mig och ibland vill hon det. Hur ska hon ha det egentligen?! Det är väldigt förvirrande -_-. Men jag har bestämt åt henne att det är slut. För tyvärr så funkar inte det här. Vad var det där då? När hon ville att jag skulle sälja min biljett till min kompis. Vad ska det betyda? *~* 

Vi har fått nytt schema och den har inte ändrats ett dugg. Vi har fortfarande de jävla måndagarna då vi har en hel förmiddag samhällskunskap och nu har dom ändrat det till matte jäveln en hel eftermiddag. GAAH! Jag orkar inte! >_< Men tisdagar är lyxiga då slutar vi kl.12.00 och har bara 2 lektioner som tur var ^_^'. Torsdagar har vi våra språklektioner som vanligt. Vi har distans på onsdagar som vanligt också. Jag älskar dom dagarna! Så jävla skönt! ^_^ På fredagar så slutar vi tidigt också och det är bra!

Shit...på fredag så ska jag till Bryssel och jag vill inte -_-'. Tänk om det händer nåt! O_O Nä...fan vad läskigt =(. Hörde i alla fall att min "vän" ska inte med. Då kommer det kanske bli lite skönare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0