LM.C konsert och signering!<33333 8D

Först var det LM.C signering dagen innan konserten, den 6 februari och det tyckte jag var bra. För det skulle varit dåligt om det skulle varit samma dag då skulle man inte hinna köa.

Jag
åkte in till signeringen direkt efter jag hade slutat skolan och mötte mina vänner i sthlm. Vi köade i ungefär 3 timmar då var det också jätte kallt >_<. Vi snackade med en liten tjej som var 19 och hon var trevlig. Hon berättade att hon var i Japan nyss och att hon var på "Peace & Smile carnival". Fan! Vad jag hade velat vara där >_<. Där spelade alla mina favvoband ju som Alice Nine, gazette, Miyavi, Screw, SuG, Kagrra och Kra. Men jag fick nöja mig istället att jag fick i present en "Peace & Smile Carnival" special japansk tidning. Den var underbar!<33333 8) Så har jag beställt dvd'n från den festivalen som jag ska få i april. Jag längtar! 8D

Aja, tillbaka till signeringen. Efter ett par timmars väntande kom en hyrd statoil bil. Jag s
åg att ett par japaner kom ut ur den. Plötsligt tyckte jag att jag såg Maya som kom ut från bilen men han var tvungen att gå in igen och det var han jag såg! 8D Lol, dom åkte i en hyrd statoil bil XD. Jag som trodde att dom skulle åka med sin egna bil XP. Då kom Maya och Aiji ut ur bilen. Jag blev chockad när jag såg Maya för han var verkligen enorm 8O. Aiji vinkade till alla fansen =D. Då vinkade jag tillbaks XP. Båda hade solglasögon på sig. Tråkiga dom är. Men gud vad jag såg rutten ut den dagen! =S =$

När jag kom in till dom var jag alldeles exalterad och lite chockerad s
åklart XP. Jag såg Mayas vackra ögon igenom hans solglasögon när jag stod bredvid min vän. Varför hade han på sig dom egentligen?! =S Både han och Aiji var jätte trevliga. Man fick skaka deras händer. Gud, vad jag älskar att göra det!<3 Aiji höll min hand länge XD

Min kompis skämde ut sig för dom. Hon skulle ropa p
å våran andra kompis men hon ropa på Maya istället XD. Gud, vad jag garva och jag skämdes så jag gick ut fort. Det var roligt! XP

Signeringen var underbar. Jag var lycklig efter
åt. Men dom var så jävla effektiva så allting gick jävligt fort O_O. Jag ville bara komma tillbaka och träffa dom igen!

Dagen efter var det dags för deras konsert. Jag
åkte in tidigt med min kompis. Vi köade i 8 timmar och vi frös ihjäl. Det ångrar vi att vi gjorde det >_<. Efter några timmar kom våran andra kompis. Vi snackade med ett par andra jätte trevliga tjejer innan vi skulle gå in till konserten och det var faktiskt Frida och hennes kompis Emelie! 8D Jag ångrar aldrig att jag fick snacka med dom där<33333

Sen var det dags att g
å in! Vi hamnade på andra raden. Efter en stund började konserten med låten "Rainbow Magic Orchestra". Då fick vi klappa på händerna i takt. Det var roligt! 8D Då kom deras support medlemmar. Sist kom såklart Aiji och Maya. Dom var snygga båda 2! Maya var jätte charmig så att jag blev lite kär i han =$ XD. Han kunde verkligen sjunga live och Aiji spelade verkligen asbra. Dom var verkligen skitbra live! Det var sexigt när Maya skaka sitt ass XD. Han var så söt när han sa "Thank you" hela tiden och garva lite XP. Det lät som "Fuck you" en gång XD. Han sa att vi skulle bli galna då sa jag nej. Jag tror att han såg mig och då sa han att vi skulle ta det lite försiktigt. Båda killarna snackade lite svenska men allvarligt talat så fattade jag ingenting, tyvärr XD. Men det var gulligt XP. Jag fick ögonkontakt av dom båda. Mest av Maya 8D. Jag skrek, dansade, sjöng och var galen. Dom spelade de flesta låtarna från "Gimmical Impact" skivan och några gamla låtar. Då blev jag skitglad när dom spela min favvolåt "Oh my juliet" 8D. Deras support keyboardist gillade jag verkligen<3. Han var skitsöt och spelade bra! Jag blev kär i han XP. Hoppas jag får se mer av han nån gång. Jag fick ta i deras konstiga support dansare när han kom ner från scenen. Jag höll i han länge XD

Det värsta var att alla trängde sig skitmycket där jag stod s
å jag blev alldeles utmattad. Jag höll på nästan och svimma. Min kompis såg mig och blev orolig så hon sa till vakten att plocka upp mig för jag klarade verkligen inte av mer. Jag höll på att falla ihop. När han tog upp mig skämdes jag och började gråta. Han bar mig till stället där avsvimmade fans fick vila. Då snackade vård människorna med mig. Vård killen var söt XP. Jag stod faktiskt väldigt länge inne på konserten, ungefär 1  och en halvtimme. Så jag var verkligen stark att stå där så länge =O. Jag missade ett par låtar och det var mina favvolåtar som "Liar liar", "Yellow Beauty", "Little fat man boy", "Rock the LM.C". Fan, vad sur jag blev >_<. Men sen blev jag bra och gick in igen så att jag fick se killarna en sista gång. Då stod jag lite längre bak till vänster. Det var deras encore. Då spelade dom "Boys & girls" och "John". Jag verkligen rockade loss på dom låtarna! Tur att jag gick in igen. Maya kom till min sida och jag blev galen. Men han skulle bara ge en klubba till en tjej som satt i rullstol. Naw, vad gulligt av han XP. Sen slutade konserten. Då tackade båda killarna. Maya kasta massa klubbor och Aiji kasta massa plektrum. Jag fick inget som vanligt. Maya spotta på publiken och många började skryta att dom fick hans spott i munnen. Men gud! Det skulle jag också fått om jag stod fortfarande längst fram XD

Efter konserten var jag lycklig. Jag vill verkligen se dom igen. Dom var helt underbara!<33333 Kommer aldrig glömma dessa dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0