Jävla helvetes rykten!!! >_<


Idag fick jag ett sms i skolan av Frida. Det stod att hon har hört massa rykten om att Yuuki från UnsraW dog förra veckan. Jag blev alldeles chockerad och ledsen. Jag visste inte vad jag skulle tro på. Jag har redan hört liknande rykten förut men brydde mig inte om dom men idag gjorde jag det. Då mådde jag dåligt. Jag ville bara gå hem så fort som möjligt. Jag var väldigt skakis och kände att jag skulle falla ihop när som helst. Mitt hjärta banka så jävla mycket. Så fort när jag kom hem gick jag in i mitt rum och stängde in mig. Jag satte på Alice Nine skivan och sjönk ner i golvet och grät jätte mycket. Jag var så jävla ledsen och ville inte att detta skulle vara sant. Han får inte dö! Jag älskar han jätte mycket och saknar han</3. Han är så ung ;_;. Han har varit sjuk så pass länge så man tvivlar lite. Men man kan inte dö i lugn inflammation så jag är väldigt förvirrad. Det står inte offciellt heller att han är död så det är säkert inte sant -_-

Jag hatar rykten! Dom borde absolut förbjudas! >_< GAAH... så irriterad jag blir på det här. Jag orkar i alla fall inte lida mer så jag vill bara att han ska bli frisk snart och att han kommer tillbaka. Han ska få stopp på alla dumma rykten! Det är min dröm. Han kanske är frisk istället =O och försöker få tillbaka hans röst. Så de jobbar säkert på nytt material så att det blir den bästa comebacken nånsin. Hoppas jag! Då kommer jag gråta av lycka... Men vet nån om det här och kan förklara det här noga för mig. Hjälp mig liksom! =O

Jag är i alla fall glad att Frida och jag har påsklov tillsammans. Då kan vi träffas då!<3333 8D Kommer bli så jävla kul. Längtar dit!!! Hon ska kanske hänga med mig på Girugamesh konserten i maj som jag ska på. Så det kommer bli asnajs! 8D

Idag sålde jag mina Cinema Bizarre tröjor också så jag fick lite pengar. Just nu har jag 3000 kr! Snart kan jag åka till Japan 8D. Not XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0