Faaan...

Nu fick jag reda på att det kommer inga fler band till Japan expo. Det kommer bara komma 3 band. Miyavi, Blood stain child och Buono. Allvarligt talat så känns det lite ruttet för jag trodde att det skulle vara en stor festival som alla andra men nä, där trodde jag verkligen fel -_- . Så himla typiskt! Aja, jag skulle inte ha så höga förhoppningar. Det är inte lätt att ta hit en massa japanska band på en gång. Jag får nöja mig med Miyavi. Han är ju skitbra live och jag älskar han<3333. Såg han förra året när han hade sin första konsert här så det kommer bli kul att se han igen 8). Fast dom skrev på japan expo forumet att det skulle vara fler live akter på klubb shibuya. Undrar vad dom menar med det om det ska vara med speciella jrock band eller vad? Ska fråga. Så undrar jag också om det kommer vara på båda kvällarna eller en av dom. Det ska komma DJs också så det kommer bli spännande och få se vilka det blir 8). Men jag är ändå lite besviken att det ska komma så lite band =(. Jag hade hoppats att det skulle komma fler, typ som mina favvoband Alice Nine och gazette. Men dom lär jag väl vänta i ett par år tills jag ser dom -_- . Men det är kanske bra att vänta för jag är nog inte redo än. Kan inte föreställa hur det skulle varit om dom kom hit, jag skulle dött O_O. Men det kan jag inte göra! Men ändå jag skulle blivit överlycklig och min dröm skulle blivit uppfylld =).  Aja, tur att det kommer finnas massa annat skoj på japan expo, hoppas jag. Frida måste hänga med också så att det blir ännu roligare! 8D Och hon får inte missa Miyavi igen för fan =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0