An Café konsert och signering!<33333 8D

Den 19 mars i torsdags var det en underbar dag. Det var då An Café var i Sverige för andra gången för att ha sin konsert och signering. Jag var såklart där och det var helt underbart! 8D Så jag är lycklig nu XP. Jag var inte på deras konsert förra året för jag missa den eller rättare sagt... biljetterna var slutsålda och jag var inte speciellt intresserad av dom heller, tyvärr -_- . Men nu fick jag chansen! =D

Först åkte jag efter lunchen från skolan. Jag slapp franskan XP. Jag åkte med mina vänner eller ja... det var synd att inte min bästa vän Frida inte kunde hänga med för att hon hade inga pengar och hon bor i Söderhamn</3 =(. Men i alla fall vi kom till bengans och såg att det var massa folk där. Det var inte så kul -_- . Vi funderade på om dom skulle verkligen hinna med att signera allas skivor. Så vi köpte inte skivan först. Vi köade istället i 1 eller 2 timmar ungefär. Det var skitkallt! >_<

Då började alla längst fram i kön skrika då förstod vi att An Café var redan där.  Det är lite jobbigt med skrikande fans för man blir påverkad av dom och man får lite panik. Men samtidigt kan jag förstå dom! För jag är själv likadan allvarligt talat XP. Killarna var hur sega som helst på att signera skivorna =S. Så vi fick vänta ett tag...

När vi kom lite längre fram i kön och hamnade vid bengans fönster där dom hade hängt upp massa An Café affischer då kunde man inte se killarna inne -_- . Men sen sa en av mina vänner att man kan kolla igenom ett hål. Gud, att jag inte kom på det för det kunde man ju göra på Tokio Hotel signeringen som jag var på för 2 år sen. Jag kollade där och såg dom! Dom var så söta XP. Då var jag sugen på att få komma in. Jag såg inte alla på en gång så jag fick kolla in flera gånger. Då såg jag Takuya. Han var jätte söt så jag råkade skrika XD

När vi äntligen fick komma in köpte vi skivan eller jag köpte deras nyaste dvd'n "Nyappy go around the world in the world tour 08". Mina vänner hann före. Fan, vad taskigt att dom inte väntade på mig så jag fick gå själv -_- . Så hann en annan gråtandes fan som stod bakom oss före mig O_O. Hon påverkade mig lite så jag bara stod där och var alldeles chockerad när jag såg killarna framför mig. Dom var jätte trevliga! Dom log och hälsade på mig. Man fick skaka hand med dom XP. Jag har märkt att alla japaner har verkligen små händer =O för det hade dom XP och det hade dom på LM.C också när jag var på deras signering.  När jag kom fram var det först Teruki. Efter han var det Takuya och han log med sitt söta leende så att jag nästan föll ihop framför han. GAAH, han var så söt<33 O_O.  Sen Miku. Han hade verkligen stora ögon med blå linser när han tittade upp på mig. Han såg ut som en docka så att det var läskigt O_O.  Sen var det Yu-ki. Bookleten blev kvar hos Miku så Yu-ki var tvungen att ta bookleten fort och då garvade vi tillsammans XP. Sist var det Kanon. Han var jätte blyg så att han såg allvarlig ut och sa nästan ingenting XP. Men han var jävligt snygg<33 O_O. När jag gick var jag alldeles chockerad och lycklig så att jag började nästan gråta. Tänk att jag hann få min dvd signerad och träffa dom! Det var inte alla där som fick det som förra året. Så jag är verkligen lycklig att jag fick äntligen träffa dom eftersom jag inte gjorde det förra året ^_^

Senare åkte vi Tyrol för att börja köa. Då köade vi i 3 timmar ungefär och det var det värsta för det var skitkallt! Jag hatar konserter på vintern >_<. Det kom massa folk och det såg ut som om konserten var verkligen slusålt men det var det inte =O. Vi stod faktiskt och köade framför en stor buss och vet ni vems buss det var =P. Jo,det var An Cafés turné buss 8D. Jag visste inte att det var deras buss först men sen såg jag på deras dvd hemma att det var det O_O.  Innan vi fick komma in väntade vi jätte länge för dom tog in fansen väldigt långsamt för att det skulle inte blivit nån kaos. Det är skönt det. Men inte kul att vänta skitlänge så det gick ganska segt där med.

När vi gick in stod vi på höger sida uppe på andra våningen på Takuyas sida<33 ^_^. Vi fick vänta jätte länge där inne också -_- . Men bättre än att stå ute i kylan och vänta. Dom spelade japansk musik så länge. Första gången jag hör det på en japansk konsert =O. Det kom in folk hela tiden. Då var det fullsatt men det var bara för att alla stod utspridda eller några satt ner. Men sen när det var snart dags gick alla upp och alla fick lite små panik då sprang dom fram till scenen. Då förstod jag att det var inte slutsålt för det var ett stort uttrymme längst bak XD

Till slut! Så började konserten! Alla 5 kom in. Då vrålade alla såklart. Jag såg alla jätte bra, det var tur det 8D. Alla var hur snygga som helst och dom spelade verkligen bra live! Jag verkligen njöt av musiken och hade jätte kul! Jag dansade, sjöng med i låtarna, hoppade, skrek, headbanga och var helt galen. Min vän filmade mig samtidigt när jag höll på -_-'. Alla i publiken filmade på konserten fast det var fotoförbud =O. Då passade jag också på att filma lite XP. Jag filma med min mobil lite när dom spelade "Kawaiyus rock" men det är inte så bra kavlité men man ser lite i alla fall XP. Kan lägga upp videon här nån gång om jag lyckas ;P. Dom spelade alla låtar från "Koakuma Usagi no koibumi to machine gun" mini albumet och några gamla låtar. Dom spelade till och med deras nyaste låt "Aroma" då blev jag jätte glad för jag älskar verkligen den låten!<3 Jag blev mest överlycklig när dom spelade min favvolåt "Nyappy in the world 4" då skrek jag som fan XD. I den låten så sjöng Yu-ki också och gjorde sin dans. Det var verkligen najs! 8D Jag älskade Takuyas gitarr solos och han var verkligen snygg att kolla på *dregel*. Kanon var också snygg och han spelade bas skitbra. Men jag blev lite besviken på hans styling med hans hårförlängningar. Jag föredrar mest hans blonda slingor och spretigt hår 8P. Takuya hade mycket bättre styling än vad han hade innan 8O. Hans hår var verkligen snygg!<3 (Y) Under konserten snacka Miku engelska så att han bröt lite men det var ändå bra! Man förstod allting vad han sa 8D. Det var som roligast när man fick ropa alls namn och till slut nyappy och klappa på händerna. Så fick man hoppa också. Det älskar jag att göra! 8D Men man blir trött av det XP. I en låt så kom Miku fram med sin Kalle Anka docka då var det dags för den där låten där han sjunger "rock you, rock &roll" med kalle anka röst, vet inte vad låten heter om nån kan hjälpa mig med det? Han var verkligen bra på det och jag garva jätte mycket åt han XD. Sen kom han med en pippi docka 8D. Då frågade han: gillar ni pippi? 8D Så kastade han bort henne till publiken. Han kom till och med med sin stora röda hammare av plast och slog på publiken XD. Senare sa alla nåt på svenska. Teruki var bäst! Han var jätte duktig 8D. Yu-ki kunde också lite och Miku XP. Men Kanon är ju jätte blyg som jag skrev tidigare XP så han bara peppade upp publiken genom att ropa "hej" flera gånger XD. Vad sött XP. Sist var det Takuya, han snacka på engelska istället och det lät bra och gulligt XP. När det var deras "sista" låt gick dom såklart in backstage. Då ville vi ha mer. Då ropade alla "en gång till". Tror dom att killarna kommer förstå det där XD. Så jag skrek "encore" istället ett par gånger men det hördes nog inte XP.

Då kom dom äntligen in med sina turné tröjor 8D. Dom körde ett par låtar till och verkligen rockade loss! Miku drack sitt vatten och spotta på publiken 100 gånger O_O XD. Så kasta han ett par flaskor och korkar. Jag var nära på att få en kork som han hade i munnen men jag tappade den och var tvungen att ta upp den men det var en jävla bitch (ursäkta för mitt språk) som var helt desperat och la handen snabbt för korken. GAAH! Det var så nära! >_< Kanon och Takuya kasta sina plektrum. Önskat att jag kunde få dom men nä, jag fick inget -_- . Sen var det slut och jag ville inte att det skulle ta slut =(. Dom var ju helt underbara! Så dom stod där och vinkade hej då till oss länge ^_^. Mina vänner gillade inte konserten så dom ville åka hem snabbt när det var inte riktigt slut =S. Fan, vad tråkiga dom är! >_< Så jag var tvungen att hänga med dom fast jag inte ville.

Men jag hade i alla fall jätte kul, konserten var helt underbar och jag vill verkligen se dom igen! 8D Kommer aldrig glömma den dagen<33333. Men det var synd att våran älskade saknade Bou var inte med oss</3 ='(. Jag var också besviken att dom inte spela min favvolåt "Kakusei Heroism". Jag hade velat jätte gärna få höra den live >_<

Jag fick sovmorgon dagen efter för jag var verkligen jätte trött men jag hade matte b prov samma dag så jag var tvungen att åka till skolan på eftermiddagen -_- . Provet var skitsvårt! Jag hatar matte! >_<

Jag hade jätte ont i nacken den dagen och överallt. Det har jag alltid efter konserter XD. Så jag får typ skylla mig själv XP. Jag var samtidigt lycklig och tänkte på konserten. Det gör jag idag också 8)

Jag kollade på den signerade dvd'n också och den var helt underbar! 8D Det var massa dokumentärer med i den där dom visa hur dom hade det i alla länder där dom åkte på turné förra året ^_^. Dom visadde Sverige såklart! 8D Så man kunde se hur fullt och kaos det var på signeringen förra året 8O. Tur att jag var inte där för det verkade vara jobbigt där borta -_-. Det var mycket lugnare på signeringen i år! Teruki och Yu-ki var ju hur sköna och roliga som helst på dvd'n XD. Dom andra också XP. Så man fick se massa av deras personligheter 8P. Dom visade lite också Bous sista konsert och dom spelade "Orange dream". Det var lite sorgligt så jag började nästan gråta *_*. Jag saknar verkligen han! Synd att han kan inte komma tillbaka</3...  Dom visade också konserten som dom spelade i Japan och då fick jag känslan tillbaka som jag hade på konserten som jag var på 8D. Jag rekommenderar verkligen den dvd'n. Så se den!!! 8D

Nu skrev jag ett jätte långt inlägg =o. Så jag hoppas att ni orkar läsa och att ni gillar det jag skrev ^_^

NYAPPY! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0