Band som ska splittras...

Glömde skriva i mitt förra långa inlägg att en av mina favvoband som jag har börjat älska ska splittras och det är Bergerac</3 ;____;. Jag som älskade basisten Tatsuha och gitarristen Narumi! Dom är så snygga<3. Fan, jävla bögar! DX Det är så fult dom sa att dom skulle splittras när dom hade live konsert. Tänk om jag var där då skulle jag blivit förbannad och jätte ledsen. Jag skulle börjat skrika, svära och gråta som in i helvete. Ojoj XD. Dom har i alla fall krossat mitt hjärta ;___;. Jag visste det att det här skulle hända mig nån gång så nu har jag tagit ner alla posters på dom från min vägg. Hoppas att medlemarna kommer fortsätta med musik...

Ett till band som har splittras är ANUBIS</3. Jag gillade dom faktiskt! DX Men dom ska i alla fall fortsätta med musik ^_^

Det är massa japanska band som splittras nu för tiden. Men det är mest s
ånna band som är inte så populära och är nya. Det är så synd och sorgligt ;___;. Man blir nästan orolig att favvobanden ska splittras 8O. Då dör jag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0