Complicated Love (Del 3)

Del 3.- Jui

 

- Åh, gud vad söt hon är!!! Varför kan vi inte anställa henne direkt?! Frågade jag helt desperat och bankade huvudet på bordet.

 

- Oj, Jui-san har fallit för flickan totalt. Vad gulligt! Är du inte lite för gammal för henne? Frågade Giru och höjde på ögonbrynen.

 

- Jaja, kärlek har ingen ålder sägs det. Hon gillar mig också. Så jag har stor chans, svarade jag och slog till Giru.

 

- Aj! Vad fan gör du?! Sa Giru surt.

 

- Men sluta bråka nu, killar. Jui-san, inser du inte att du får mindre chans att anställa henne om du har gått och blivit kär i henne. Då kommer det bli mycket svårare för er att jobba. Det kommer ställa till en massa problem som om ni blir tillsammans och media får reda på det kommer ni ha det mycket svårare i erat liv och fans kommer ta livet av sig, sa managern.

 

- Haha! Just det, Jui-san, sa Shun skrattande.

 

- Tyst med dig, Shun-san! Du föll också för henne såg jag, sa jag surt.

 

- Fan, du kom på mig, sa Shun chockad, höll för munnen och blev röd i ansiket.

 

- Ja...suck. Där ser ni. Det går inte...sa den dumma managern.

 

Gud, vad jag är trött på han!

 

- Men åh! Jag står inte ut! Varför får inte vi bestämma? Varför kan du inte lita på oss? Du ska jämt bestämma. Vi kommer inte hitta nån ändå om du ska se efter det där! Det är bara tjejer som söker idag och alla är kära i oss, sa jag förbannat.

 

Jag stod upp och bankade på bordet.

 

- Men vi är inte kära i dom. Hehe, sa Tero.

 

- Jaja. Men tillbaka till Natsumi-chan. Jag vet att ni också gillade henne och tyckte att hon var bäst idag. Det syntes på er, sa jag och lugnade ner mig.

 

- Jovisst, självklart, sa alla.

 

- Men det är ju du som förstör det hela, sa Tero.

 

- Om hon inte är med så hoppar jag av! Sa jag.

 

- Men Jui-san du kan inte svika dina fans bara för en tjej, sa Rame.

 

- Jag skiter väl i dom! Sa jag irriterad.

 

- Lol, nu låter du som Shun-san, sa Tero skrattande.

 

- Härmapa, sa Shun.

 

- Men tänk på oss andra som vill fortsätta med det här. Vi klarar inte oss utan dig. Då måste vi söka en ny sångare också. Fan, vad jobbigt! Sa Giru.

 

- Såså, killar! Lugna ner er. Jui-san har du glömt att jag har anställt henne till min Kisaki Project. Då kommer du få träffa henne igen. Tänkte att ni kunde börja jobba snart. Vad sägs om det? Frågade Kisaki, log och la armen om mig.

 

- Ja, just det! Tack så mycket, svarade jag och kramade han. Men jag vill ändå ha med henne i vårat band.

 

- Ah, men lägg av! Sa alla suckande.

 

- Slut på diskussionen! Efter lunchen måste vi fortsätta med de andra auditionen. Är det förstått? Sa managern.

 

- Yes, sir! Sa vi alla.

 

Åh, Natsumi. Jag kommer se till så att du kommer med i mitt band. Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0