Snart är helvetet över... ^_^

Om 2 veckor kommer jag sluta skolan, den 11:e som vissa. Har hört att några slutar nästa vecka =S. Det vill jag också göra! För jag orkar verkligen inte med skolan >_<. Just nu är det bara onödigt att gå dit, man har ju nästan inget att göra där. Men ändå skönt att nästan allting är klart nu och att man behöver inte plugga så mycket som man gjorde förr. Ok, på tisdag har jag mitt sista matte b prov -_-' och onsdag är det sista dagen då man har vanliga lektioner. Najs. Men vad fan ska vi göra veckan efter *~*. Vi ska ha en ävla utställning och ha en utflykt. Boring... -_-. Kommer bli så himla skönt när jag ska sluta denna skola och ha sommarlov. Gud, vad jag älskar det! Då slipper jag alla bekymmer, kan ta det lugnt och sova!!! 8D

Nu har jag i alla fall gjort klart tidningen som vi skulle göra. Det inge bra. För dom andra i gruppen gjorde ingenting -_-' eller  en av dom. Så i våran tidning är det bara mina och min väns artiklar. Tidningen blev sämst -_-'. Men jag fick ändå berömm för mina artiklar...

Idag eller rättare sagt igår mådde jag lite dåligt. För nån vecka sen upptäckte jag att jag har en knöl i bröstet så jag gick till läkaren och undersökte det. Då fick jag tid för en röntgen nästa vecka. Det känns lite sådär. Men man ska inte tro att det är cancer eftersom jag är så pass ung *~*. Det enda som kan bara är att jag använder för hårda behå:ar -_-'. Jag får massa stöd från familjen om det här. Min farmor har haft bröst cancer så hon kan en hel del om det. Det som inte var så kul igår var att jag fick prata med mormor om det. Hon sa att hon hade också en knöl men den var inte cancer så hon fick operera bort det. Då blev jag rädd och jätte ledsen för tänk om jag får också göra det. Då kommer jag få ett fult ärr och jag hatar bedövningssprutor. Det gör så jävla ont ;_;. Jag har redan opererat bort en vårta på låret så jag vill inte gå igenom det igen. Det var jätte jobbigt. Så jag grät jätte mycket när mormor berätta det där. Fast jag grät också för massa annat skit som jag tyckte var jobbigt på sista tiden. Så jag får väl se hur det går. Jag kanske måste sluta använda bh och det vill jag inte. Det känns naket. Men jag har ganska små bröst men ändå...

 I onsdags var det friluftsdag med skolan i gärdet. Det var inte så kul men det var bra att jag fick vara med min vän den dagen. Vi fick promenera runt och svara på frågor. Så vi gjorde inte så mycket. Senare kunde jag sluta för dagen. Det var ganska skönt! Då fick jag åka in till centralen i sthlm och shoppa lite. Jag hitta en japansk affär. Där sålde dom tidningar så jag köpte 2 stycken<3 8). Jag såg en signerad Screw affisch upphängd där. Jag ville verkligen ha den O_O *dregel*. Sen köpte jag 3 manga böcker. Kare first love, Chobits och One. Efter det skulle jag träffa en tjej som jag köpte Alice Nine bilder av. Så nu fick jag de underbara bilderna!<3 8D Senare gick jag till New Nippon shop. Där köpte jag Matenrou Opera skiva, pins och munskydd. Äntligen äger jag en! Muhaha! 8P

Förra helgen var underbar med Frida som vanligt<3333333 ^_^. Men för kort!</3 ;_;  När jag mötte henne så sprang jag till henne och hoppa på henne. Några glodde XD. Då kramades vi i några minuter. Jag fick nästan lite glädjetårar.

Vi åt på kina restaurang. Det var en ny jätte söt kines som jobba där O_O. Han var lång och jätte trevlig. Trevligare än dom andra där. Han hade jätte sött leende också! XP Hoppas han är singel 8P.

Frida och jag såg äntligen på UnsraW dvd'en tillsammans O_O. Allvarligt talat...så grina vi inte XD. Det var nära ögat för Yuuki sjöng jävligt fint i Oyasumi låten. Åh,dom är verkligen så grymma dessa grabbar<33333. Fan, kom tillbaka! ;_; Det ryktas om att Yuuki är frisk. Jag hoppas verkligen det är sant! Men än finns det inga nyheter om dom. Dom kanske är upptagna med att producera låtar. Jaaaaaaaa!!! 8)

När dagen kom då Frida skulle åka hem var sorgligt som vanligt. Vi stod och kramades i några minuter bland folk. Alla glodde igen och trodde att vi var ett par XD. Men jag sket i det >_<. Jag ville inte släppa taget på henne ;_;. Tårarna kom nästan också...

Jag har hittat ett underbart band som jag blev förälskad i!<3333 O_O Jag hitta dom i min japanska tidning och dom heter SINCREA. Dom är skitbra! Deras musik är verkligen glad och rockig. Precis i min smak som jag älskar ^_^. Fan, dom har såklart varit i jävla finland också >_<. Dom är så söta och charmiga! 8D Speciellt Kazi<33333. Gud, I löv him! O_O Han är så jävla söt. Han liknar lite Ryo och båda är trummisar XD

Nä...nu orkar jag inte skriva mer XD

Ha det bra! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0