Miyavi konsert!<33333 8D

1/7-08 var en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var då jag gick på mitt allra första Jrocks konsert. Det var en av de bästa konserterna jag har gått på och den konserten var med Miyavi<333333. Det var helt underbart!

Jag var jätte nervös innan men jag lugna ner mig ett par gånger. Jag stod och köa med en tjej som jag lärde känna på msn. Vi köa ungefär i 2 timmar. Vi fick bra ståplatser därinne. Det var bara några rader bakåt och jag såg jätte bra. Jag var helt hysterisk och skrek som in i helvete XD. Nästan hela tiden XP. Jag fick ibland ont i huvudet så jag fick lugna ner mig lite. Jag tappade nästan andan och höll på nästan och svimma. Jag hade i alla fall jätte kul och kände mig hemma där! =D

Myv var så sexy!<33333 8P Han visade hans sexiga mage då blev jag galen. Jag blev kär i han! O_O Han var så charmig på scen. Han spelade skitbra gitarr som vanligt ;P. I pausen så var det en jätte gullig Dj och beatboxer som underhållde oss. Det var TeddyLoid. Han var skitbra! 8D Senare kom Myv ut med en sverige flagga då blev jag asglad för att han hade på sig en mössa, vanliga kläder och hade utsläppt hår. Jag älskar den stilen!<3 8P Han är så snygg i det! Han snacka lite svenska XP. Han kunde faktikst bra men man hörde lite hans brytning och han tveka lite ibland. Så kawaii! XP Han sa "tjena", "jag älskar er", "i morgon åker jag till Finland", m.m.

Efter konserten var jag gråtfärdig. Jag var så lycklig och helt slut. Jag vill fan se han igen!!!! Hoppas att han kommer tillbaka snart. Tack så mycket sexiga grabben! ;D Älskar dig så jävla mycket!!!<33333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0