Länge sen sist...

Nu var det länge sen jag skrev på bloggen. Jag har för mycket att göra så jag hinner inte skriva här O_O. Men jag kan skriva långa inlägg här om vad som har hänt mig på sistone XP

Just nu är det jobbigt i skolan som vanligt -_-'. Seriöst jag orkar inte med den. Nu har vi fått en uppgift om att göra en tiding och gissa vem som är redaktören i min grupp...jag! O_O Fan, i helvete! Jag vill inte >_<. Jag är inge bra redaktör liksom. Jag bara vill att detta ska ta slut och den ska väl göra det snart. Men jag vill att det ska vara slut nu! >_< Nu på sistone har vi haft otroligt många nationella prov O_O. Men det har väl gått bra tror jag. Fick reda på att jag har fått Mvg på franska som slutbetyg. Det var väldigt oväntat jag som gillar inte franska. Men jag är glad tat jag har fått det överhuvudtaget ^_^

Jag har fått mina svarta hårförlängningar! 8D Dom är jätte snygga. Det är verkligen väldigt långt hår man får =O. Jag känner mig väldigt snygg i det ^_^. Men jag kan inte använda det så ofta =(. Jag har fått många komplimanger från tjejerna i skolan. Det är som om dom respekterar mig bättre för att jag har löshår XD. För dom hälsar till mig och ler mot mig. Nä, det är nog inte så egentligen XP

Förra helgen var det marknad där jag bor. Jag gick med min vän becka då. Vi åkte inga karuseller för att hon ville inte. Tråkig hon är -_-. Så vi gick bara runt och kollade. Då köpte jag 2 navelpiercingar, sura remmar, bacon chips och en present till mamma för hon fyllde år i onsdags ^_^. Sen var becka tvungen att gå till sin mamma. Då fick jag gå med min familj, inklusive min kusin och min moster. Det var trevligt! Då åkte jag barnkaruseller med min lilla kusin XD. Det var kul XP. Men pinsamt när jag såg att min ovän gick förbi med en kille i våran klass. Då gömde jag mig snabbt med luvan. Hoppas dom inte såg mig =$. Sen åkte jag en snurrkarusell som var mer för äldre. Då ville min kusin också åka med. Hon är bara 5 år. Karusellen snurra verkligen som in i helvete så det var lite läskigt. Det tyckte såklart min kusin med. Hon börja grina och skrika. Jag visste att det skulle hända så var tvungen att hålla i henne och trösta henne. Så då tog dom det lite lugnt med karusellen. Sen åkte jag en annan karusell själv. Den var jätte kul men det var sån fart så jag skrek ganska mycket XD. Typiskt mig XP

Igår gjorde jag hål i läppen eller jag hade redan hål där men jag gjorde ett hål där. Det gjorde ont. Men jag insåg att jag inte passar i läppiercing. Det var fult på mig -_-

Jag har hittat en skitbra anime som jag är helt insatt i! Den är så jävla bra!<3333 Den heter Nana ^_^. Den är precis i min smak och jag vill också ha samma liv som dom har i animen 8D. Det handlar om 2 tjejer som möts i ett tåg till Tokyo. Båda heter Nana men de är helt olika. En är barnslig Nana och den andra coola rock Nana. Sen flyttar de ihop tillsammans och blir värsta bra vänner. Jag har grinat på den animen en gång för den är så fin och sorglig ;_;. Rock Nana hade ett band som hette BLAST tillsammans med sina polare Nobu, Yasu och sin pojkvän Ren. Dom hade ett jätte bra förhållande hon och hennes Ren. Men han var tvungen att åka till Tokyo för att vara med i ett annat band som heter Trapnest så dom var tvungna att gå skilda vägar. Men senare möts de igen och lika kära på nytt! =D Barnsliga Nana är typ drottningen av falla för nya hela tiden XD. Så hon brukar inte ha så bra förhållanden med killar. Senare åker Nobu till Tokyo för att återförena BLAST. Först ville inte Yasu vara med men senare hoppa han in igen. Så det blev ett helt band men Ren är ju fortfarande med i Trapnest. Så BLAST behöver en till medlem och barnslig Nana hitta en till medlem. Det var den yngre killen Shin. Han och barnslig Nana är stora fans till Trapnest. Hon är helt förälskad i medlemen Takumi i Trapnest så sen får hon chansen att få träff han och då bler det så att det led till ett förhållande.
Asså, denna animen är så cool! Jag älskar verkligen personerna som är med i serien. Så mina favoriter är väl Shin, Ren, Nobu och rock Nana XP. Soundtracket till animen är helt awesome. Det är "rose" med anna tsuchiya.
Så jag bara säger se den här animen eller läs mangan! Jag rekommenderar den stark! 8)

Det som är också jobbigt är hur det ska bli med sommarlovet. Jag längtar ändå jätte mycket itll den för då blir det frihet för mig från helvetet ^_^. Jag får träffa Frida jätte mycket också!<333333 Vi kommer ha så jävla kul! Vi ska åka till sthlm och shoppa. Vi ska till grönan också. Vi ska kanske gå på D'espairsRay konserten. Jag hoppas det! Jag vill!!! D= Så jag längtar till det! 8) Men jag ska kanske sommarjobba också om jag får nåt men egentligen har jag redan fått ett av min mormor. Det är en kräftfirma som hon har så jag får sortera kräftor i augusti XD om jag inte får nåt annat jobb XP. Jag ska såklart göra en till sak som jag brukar alltid göra varenda jävla sommar...åka till Teneriffa -_-. Fan, vad jobbigt! Jag ska också ha manga kurs i juni så det blir kul! =D Jag skulle åka till Tyskland men det blir inte av i sommar för att mamma måste jobba. Men jag åker i alla fall i oktuber! 8) Det jag ville göra i sommar var att åka till metaltown men jag har inte råd</3 ;_;. Fan!

Jag längtar jätte mycket till nästa vecka för att då kommer Frida till mig!!!<33333 8D Hon har färgat håret rött och det är så jävla hett på henne 8O. Så jag kommer hoppa på henne när hon kommer XP

Kommentarer
Postat av: fRIDA

du får hoppa på mig hur mkt du vill :D DD <3<3

2009-05-20 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0