Girugamesh konsert & signering!<333333 8D

Den 10/5 var det en speciell dag det var då det var Girugamesh konsert och signering. Det var helt underbart och den bästa dagen i hela mitt liv! Kommer aldrig glömma den. Jag är så lycklig just nu att detta har hänt mig<333333

Jag gick tyvärr ensam den dagen. Ingen ville gå med mig. Det var såklart trist och tråkigt. Men jag klarade mig ändå och det var värt det! Annars skulle jag missat allting underbart som har hänt mig</3 ;_;

Jag köade 1 timme till signeringen. När jag gick in och såg killarna blev jag jätte glad. Först var det Ryo. Han sa hej och log mot mig. Jag råka tappa bookleten framför han. Det var pinsamt! =$ Sen var det Shuu och efter han Nii. Han såg bättre ut utan smink. Sist var det Satoshi. Dom var trevliga och dom tackade. Dom såg äldre ut utan smink men Ryo och Satoshi var ändå rätt så söta. När jag gick ut var jag lycklig ^_^

Jag åkte till Klubben och där var det redan en lång kö. Jag köade i 2 timmar och en halv. Det var tråkigt och jag var lite nervös. När jag gick in var vi tvungna att sitta ner. Jag hamna på fjärde raden till vänster framför Shuu. Sen stod vi upp en lång stund innan konserten kördes igång. Det var jobbigt! >_< Äntligen släcktes ljusen och killarna kom in. Alla var rätt så långa i publiken så jag såg nästan ingenting -_-. Jag såg för det mesta Satoshi med stora ögon O_O XD. Shuu såg jag ibland och Nii. Ryo såg jag lite och det sög</3 ;_;. Men killarna var jätte bra live 8D. Skitbra låtar. Så jag hade jätte kul! XP Jag headbangade, sjöng, hoppade och skrek. Alla trängde sig. En tjej orkade inte så hon gick bak. Jag tog hennes plats fort som var tredje raden. Jag klarade mig bra där framme. Tack vare mina höga stövlar =D. Men det var ändå jobbigt med trängsel. Nån slog bort min öronproppe. Så jag fick hålla för mitt öra ibland. Killarna var jätte charmiga på scen, speciellt Ryo som var så söt!<3333 Satoshi var snygg. Killarna såg lite annorlunda än på bild. Shuu och Nii såg bättre ut. Shuu pratade lite på engelska eller vem det var och Satoshi också. Det lät bra. Dom spelade sista låten innan encore som är den bästa, "evolution". Jag väntade på den under hela konserten och blev jätte glad när dom spelade de den. Då blev jag galen och gav allt. När konserten var klar var jag lycklig, trött och vinglig. Då köpte jag en stor snygg megaposter på dom.

När jag gick ut gick jag till baksidan utanför backstage. Då väntade vi på att killarna skulle ut. Det tog ganska lång tid. En vakt stängde gallret. Det var några av killarna som stod och rökte. Vi spana in dom lite. Sen gick dom in. Efter ett tag såg vi att Ryo och Nii kom mot oss. Alla samlade sig bakom gallret. Jag hade en bra plats. Ryo var så gullig och tackade för att vi kom. Han och Nii tog emot ett par fans brev. Då ville en tjej skaka hand med dom. Killarna gjorde det. Då sträckte jag min hand till Ryo. Han tog min hand och skakade jätte länge. Längst av alla! 8D Han hade en skön hand. Han hade en öl i andra handen -_-'. Han var nog lite full för att han var lite flumm XD. Så han luktade lite >_<. Han skulle säga vad han kunde på svenska då sa han korv samtidigt som han höll min hand =S. Weird! XD Jag fick skaka Niis hand också. Sen ville en av tjejerna få en kram av dom. Då fick dom krama alla. Så jag fick en kram av dom båda!!! 8D Ryos kram var jätte mysig<33333. Jag höll på att dö så jag börja nästan grina. Han var nästan lika lång som mig XP. Alla började dampa lite och fnittra. Men ingen skrek när dom var där. Tur det. Det är bara jobbigt -_-. Alla skrek istället när dom gick XD Jag var så lycklig! ='D Det här slog allt! Kommer aldrig glömma den här underbara stunden<33333. Mina drömmar har gått i uppfyllelse. Har aldrig i hela mitt liv kramat nån favorit bara sådär 8)

Tack så mycket killar för att ni kom tillbaka hit! Hoppas jag får se er snart igen...

Älskar er som in i helvete!!!!!!<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0