Äntligen är helvetet över! 8D

Nu är det sommarlov och det är jätte skönt! Nu slipper jag allt jobbigt i skolan men det känns som om denna sommarlovet kommer gå så jävla fort D8. Men jag får se till att njuta ordentligt ^_^

Hade skolavslutning i torsdags och det var inte så speciellt. Man bara var där en stund och glodde på studenterna som har fått betyg. Så var det ett par tal. Så allt var egentligen onödigt -_-. Rektorn grina när hon höll ett fint tal ^_^. Jag var lite gråtfärdig jag med. Jag har gått i en jätte bra skola med trevliga lärare och elever. Men senare var det inte så bra eftersom det var en del trassel med en gammal vän. Så jag ska byta gymnasiet i höst så det är lite sorgligt. Men ändå är jag lycklig att jag kommer slippa allt trassel nu ='). Kanske. Jag var lite ledsen den dagen också för att jag kände mig ensam =(. Alla skulle göra nåt med sina vänner och jag blir ensam kvar.

Men jag firade på annat sätt med min familj. Vi åkte in till sthlm och åt på japansk restaurang. Det var trevligt ^_^. Men tyvärr är jag inte så förtjust i det =/. Men jag måste vänja mig i fall jag ska åka dit! Vi åt på ett tatami rum, ett speciellt japansk rum där man sitter på golvet =P. Först tog jag udon nudlar med buljong. Det var inte så gott. Så jag fick ta Yakiniku istället som är den enda japanska rätten som jag gillar<3 8P

Sen gick vi runt stan också. Jag får alltid mycket uppmärksamhet för min "annorlunda" stil. Jag hade ruffsat puffigt hår och mina goth stövlar. Det var en knäppis som kommentera min frilla. Jag ignorerade istället. Så var det en till som pissade mot en vägg och han ursäktade när jag kollade mot han =$. Det var inte meningen att kolla mot hans håll. Han var lite skum och lite full kanske. Han gick runt och sprang. Så han till polisen: I'm a good mother fucker. Ok? XD

Jag gick till New nippon shop också. Där köpte jag UnsraW dvd'n<3 8P Kassörskan där var hur trevlig som helst ^_^. Sen gick jag till Sun AI och köpte 2 japanska tidningar 8D. Jag gick också till Sf bokhandeln och köpte 3 manga böcker. Kare first love (sista boken *_*), Dramacon och Chobits. Jag tänkte köpa UnsraW skivan men jag hann inte. För vi åkte in för sent ;_;

Förra fredag åkte jag in till sthlm för att träffa Frida för hon skulle åka dit med sin klass. Först fick jag inte tag på henne men senare hittade jag henne på stan<33333 8D. Det var jätte kul att få träffa igen ^_^. Så vi gick runt lite. Det var en liten stund men det var värt det! ^_^

Just det! Jag var på undersökningen där jag skulle undersöka min knöl i bröstet. När jag gick dit försvann knölen =O. Den fick jag nog av bh'n men sen har den väl minskad för att jag hade min bh på mig löst. Så när jag undersöktes där så sa doktorn att det var bara mer körtlar i ena bröstet än det andra. Så det var skönt att höra ^_^. Nu ska man inte vara mer orolig.

Just  nu är jag lycklig. Det stod på Shos (trummisen i UnsraW) blogg såhär: Är alla i UnsraW friska? Vänta bara på våran heta live. Så skrev han också att han skriver en ny låt. Jag bara säger OMFG! O_O Äntligen!!! Jag har väntat här och oroat mig. Varit olycklig och lidit för dom. Nu får man äntligen veta den god nyheten. Yuuki lever!<333 =') Jag är chockerad och har inte reagerat ordentligt men jag kommer nog reagera ordentligt senare. Hoppas att dom inte kommer ändra så mycket på deras musik som andra har gjort. T.ex ExistTrace som har slutat med growling. Det får absolut inte UnsraW göra! Men det låter troligt men då blir jag ledsen. Inget UnsraW utan deras growlingar<3. Jag akn inte tänka mig det! =( Men aja, jag får se hur det blir. Hoppas att dom gör en europa turne också! 8D Längtar tills dom släpper sin musik!!!!

Miyavi är verkligen en omtänksam man och bäst!<3333 Han la till Sverige till slut för en konsert 24 september! 8D Jag är så glad. Tack så mycket Myv! Trodde nästan aldrig att det skulle hända O_O, att det var ens möjligt. Jag vill gärna se han igen men jag vte inte om jag kan det =(. Hoppas det!

Åh! Jag är så arg! >_< Inte för att jag bryr mig längre men ändå! Yu i Cinema Bizarre har skaffat en ny hemsk flickvän. Jag kan inte fatta det O_O. Hon är en jävla bitch som vill bara ha uppmärksamhet. Hon är en typisk bimbo från Usa. Fy fan >_<. Hon lägger ut massa videos på hon och Yu tillsammans på sin facebook. Så jävla patetiskt =S. Jga har bara lust att döda henne! >_< Hon har så dålig attittyd. Sorry Yu. Men hon förtjänar inte dig. Vad ser du hos henne?! Du vill nog bara knulla av henne -_-. Du fattar ju inte ens vad hon säger. Stackars dig. Hoppas att du inser att hon är inte den rätta! En äkta flickvän sprider inte en kändis privatliv över nätet =S. Usch vad vidrigt! >_<

OMG! Jag är med i LM.Cs dokumentär film XD. Jag står bara och vinkar i början. Och när Maya springer ut på sidan av scenen hör man ett högt skrik: MAYA!!! Det var jag som skrek. Så pinsamt XD

Jag är förälskad igen...i sexiga Jui från Vidoll<33333333. Han är helt underbar! Han har så underbar röst som är värsta öronorgasmen. Varför har jag inte insett det innan? XD GAH! Jag vill gifta mig med han! Men det går rykten om att han är gay D= men det tror jag inte på. Det syns inte på han och det får inte vara sant! *_* Jag gillar verkligen hans humor när han garvar hela tiden XD. Det är så sött XP. Han är så charmig. Det är så bra att han släpper ut sina känslor även om han är japan XP. Då är han en perfekt man!<333333 8D Tycker synd om han som har en syster som är död</3 ;_;. Han skrev en underbar låt om henne också. Så fint av han! Åh, jag vill bara ha han! Ge mig han i present! 8P Han är helt underbar i Blue star pv'n. Min favvolåt<3. Så söt när han sjunger: Can I kiss you? Åh, ja!!!! Vidoll är min nya favvoband<3333. De andra grabbarna är också najs ;P. Gillar Shun lite. Han kan se bra ut ibland XP. Hoppas jag får se dessa grabbar live snart! 8D Gud, vad underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0