Suck...

Nu har man fått veta ad det ar för viktig nyhet bandet Dio -distraught overlord- skulle avslöja. Det var att Erina ska lämna bandet</3 ;_;. Det är alltid sorgligt när en medlem ska lämna och jag kände på mig att det var det att det var just han soms kulle lämna. Synsk jag är då! Han var inte direkt min favorit och jag blev glad att det inte blev nån av dom andra som min heta Mikaru som jag äslkar så mycket, Ivy eller Denka. Så dte avr tur det! Men den andra nyheten som var lite dåligt för mig i alla fall är att dom ska ta paus. Jag orkar inte med ett till band som ska ta paus! DX Bara för att just Erina har lämnat. Fattar inte =S. Kunde dom inte istället avslöjat att dom har blivit major DX

Men i alla fall en god nyhet är att igår fick Miyavi en dotter! =') Grattis till han!<3333 8D Skulle istället velat att det skulle varit en pojke, en Miyavi junior XP. Men en tjej är bara sött! Nu fick han nog det han ville XP. Han kommer bli världens bästa pappa! Hoppas man får veta vad flickan ska heta snart och få se på henne också 8P. Är så nyfiken! Jga kände fan på mig cokså att det skulle bli en flicka bara för det DX. Hon har i alla fall världens tur som har en så underbar pappa! 8O

Asså, jag älskar verkligen Juis (Vidoll) blogg!<3 Han lägger oftast upp egobilder där han är osminkad och dom är värsta söta<3333333 XP. Älskar hans bilder!<3 Så jag typ "snodde" en hel del XD. Måste ha! 8P Retuscherade bilder är bara skräp ibland >_<. Så han tar kort också när han är stylad! 8D Het som alltid!<333333

Jag åt på en nyöppnad thai take-away där jag bor. Ägaren var rolig och trevlig XP. Som var så liten och gammal XD. Men deras mat var faktiskt asgod!<3

Jag ska ju jobba snart lite på kräftfiske men jag måste även vara hemhjälp hemma hos min mormor. För hennes man har skadat sig och då behöver hon hjälp med lite saker. Känns lite jobbigt men jag får ta det för jag vill tjäna pengar! Har inte haft ett sommarjobb! Men det känns som om jag kommer inte tjäna så mycket heller -_-'

Jag kan inte åka till Tsukicon för min kompis har slösat på sina pengar. Typiskt! >_< Men jag skulle nog inte fått ändå. Jag som ville se min älskling Kazuki från SCREW!<333 D8

Hoppas verkligen det blir bättre när jag börjar gymnasiet. Jag är fan deprimerad just nu. Jag blir typ jätte less och irriterad på onödiga saker som ni kanske har märkt högst upp av det här inlägget. Men det är så att jag känner mig väldigt ensam just nu som har nästan inga vänner alls som typ dissar mig. Sånt hatar jag!</3 ;_____; 
Jag är också så jävla förälskad i en jag inte kan få, som in i helvete. Han är fan den bästa som finns och så kan jag inte få han! Jag vill att han ska finnas där för mig och hålla om mig</3 ;_____________; 


Kommentarer
Postat av: Ginko

Sry iaf jag skriver det här xD men jagh har ny msn så min är [email protected] adda det var längesen vi prata

2009-08-14 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0